欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Curl Up and Die - Relient K

《Curl Up and Die》

I don't like the steps I took to get to look into your deepest feelings
我不喜欢我所采取的步骤去寻找你内心深处的感受
And I don't like the place I'm in headspace within the hardwood and the ceiling
我也不喜欢头顶上有硬木和天花板包围的空间
Cause if I'm restless than why do I
因为如果我不安比起为什么我
I want nothing but to rest my soul
我只需要心灵的宁静
And I don't get this and I know why
我没有获得我也知道为什么
You see sometimes things are just beyond control
你知道有时事情只是失控


But I don't mind but I'm not surprised to find that you do
可我不介意但也不惊奇你所作所为
I'm not surprised to find that you do
不惊奇你所作所为
I know you do
我知道你这么做
And I feel fine
我觉得不赖

But I know the same does not apply to you
可我知道这种相同不适合你
I know the same does not apply to you
我知道这种相同不适合你
So I guess that I'll curl up and die too.
所以我将蜷缩一隅随后死去

Clinging to the remnants of perfection like most do after they break
像大多数人一样,在他们休息后,执着于完美的残余
It not knowing which directions the correct one do I discard or remake it
不知道哪个方向正确我是否该放弃或重建
Cause if I don't know than I don't know
因为如果我与其不得而知倒不如是我不想得知
But I may know someone who knows me more than I
但我知道有人比我自己更懂我
And if I somehow could rest this soul
如果不知怎的我得到宁静的心灵
Maybe control could find its way back to my life
也许自控力将找到重回我生活的路

But I don't mind ,but I'm not surprised to find that you do
可我不介意但也不惊奇你所作所为
You see I know that I have done all this to you, to you
你知道我做这一切都是为你
And I feel fine
我觉得不赖
But I know the same does not apply to you
可我知道这种相同不适合你
Yeah, I know the same does not apply to you
耶,我知道这种相同不适合你
So I guess that I'll curl up and die too.
所以我也将蜷缩一隅随后死去

Yeah, I'll curl up with you
所以我将跟你蜷缩一隅
Until I die with you
直到跟你死去
Yeah, I'll curl up with you
耶,所以我将跟你蜷缩一隅
Until I die with you
直到跟你死去
Yeah, I'll curl up with you
耶,所以我将跟你蜷缩一隅
Until I die with you
直到跟你死去

Yeah, I'll curl up with you, my baby, yeah, my darling
耶,所以我将跟你蜷缩一隅,耶,我的挚爱
Until I die with you
直到跟你死去
Yeah, I'll curl up with you
耶,所以我将跟你蜷缩一隅
Until I die with you alone
直到跟你一起死去


查看全文
 
评论(1)
 
 
热度(17)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER