欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Say Anything - Tristan Prettyman

《Say Anything》

If I could say anything' anything
如果我能畅所欲言 无所不言
What would it be?
能说些什么?
a good question for a distant reality
一个关于遥远现实的好问题
i would tell you that i love you
我会告诉你我爱你

even when it didn't show
即使它并未显现
i would tell you that i love you baby'
我会告诉你,我爱你,宝贝
by now i hope you know.
现在我希望你知道

if you could go anywhere' anywhere
如果你能畅游各地,无处不去
what would you see?
你会看到什么?
take a step in any direction'
任意选择一个方向迈出一步
it's make believe
这只是假想
if your mind is always moving
如果你的心思总在游移
its hard to get your heart up off the ground
就很难拾心而行
yeah' your mind was always moving
是的,你的心思总在游移
your thoughts never made a sound
为何你的想法从来无声无息?

we won't break if we let go
如果我们放之任之,便不会分手
you and i already know
你和我都已经知道
we were bound to be set free
我们注定会给彼此自由
even surely' here we are now
理所当然地,我们已然如此了
you can say anything
你可以畅所欲言

if i could have it go any way' any way
如果我能让其以任何方式继续
it'd go like this
任何方式情况也会是如此
take it back to a couple years yesterday
回到数年前的昨天
to our first kiss
我们初吻的时候
in that moment i loved you
在那一刻,我爱你
this isn't how i ever saw it going down
这是当时不曾料及的发展
in that moment i loved you
在那一刻,我爱你
i wish i knew then what i know now.
我多希望那时能懂 无奈现在才明了

we won't break if we let go
如果我们放之任之 便不会分手
you and i already know
你和我都已经知道
we were bound to be set free
我们注定会给彼此自由
even surely' here we are now
理所当然地,我们已然如此了
you can say anything
你可以畅所欲言
you can say anything
你可以畅所欲言

you should you listen to your heart
你应当听从你的心意
(you should listen to you your heart)
你应当听从你的心意
it's gonna tell you what you need
它将告诉你,你需要什么
(it's gonna tell you what you need)
它将告诉你,你需要什么
take care of yourself
照顾好自己
(take care of yourself)
照顾好自己
don't you worry about me
难道你不担心我吗?
(don't you worry about me)
难道你不担心我吗?

you should you listen to your heart
你应当听从你的心意
(you should listen to you your heart)
你应当听从你的心意
it's gonna tell you what you need
它将告诉你,你需要什么
(it's gonna tell you what you need)
它将告诉你,你需要什么
take care of yourself
照顾好自己
(take care of yourself)
照顾好自己
don't you worry about me
难道你不担心我吗?
(don't you worry about me)
难道你不担心我吗?

we won't break if we let go
如果我们放之任之,便不会分手
you and i already know
你和我都已经知道
we were bound to be set free
我们注定会给彼此自由
even surely' here we are now
理所当然地,我们已然如此了
you can say anything x4
你可以畅所欲言
you can say anything x4
你可以畅所欲言
you can say anything x4
你可以畅所欲言

always say anything
时常畅所欲言


查看全文
 
评论
 
 
热度(14)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER