欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Explicit.Without You - One Two

《Explicit.Without You》

I can read your fucking mind
我能读懂你的心思
Going dark from time to time
不时的经历失意,忧郁
See the writing on the wall
看着墙上字迹
We can't be saved we knew it after all,all
我们明白,一切终归无法永恒
How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动
How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动

How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动
Without you
没有你伴我左右
Summer rain was pouring down
夏雨倾盆
We forgot the world around
我们早已忘记周围的世界,沉醉其中
Staying up to count the stars
彻夜未眠的数着天上的星星
If we believe
是否我们该相信
We believe the world was ours,ours
该相信我们也曾拥有过这样的世界
How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动
How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动
How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动
Without you
没有你伴我左右
How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动
How am i going to make it through
我的心该如何继续跳动
How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动
Without you
没有你伴我左右
I can read your fucking mind
我能读懂你的心思
How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动
How am i going to make it through
我的心该如何继续跳动
How is my heart suppose to beat
我的心该如何继续跳动
Without you
没有你伴我左右


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER