欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Ocean Needs Water - Maria Solheim

《Ocean Needs Water》

Afraid to break a hidden rule
害怕打破隐藏的规则
That would make you believe that I don't love you anymore
那会让你误以为我不再爱你了
Afraid to do some unconscious thing
害怕做一些无意识的事情
That would make you believe that I don't trust you anymore
那会让你误以为我不再信任你了
But I need you
但我需要你
Like the forest needs water to live
就像森林需要水来生存

Yes I need you
是的我需要你
Like the forest needs water to live
就像森林需要水来生存
I need you to live
我需要你来生存
Afraid to break a hidden rule
害怕打破隐藏的规则
That would make you believe that I don't love you anymore
那会让你误以为我不再爱你了
Afraid to do some unconscious things
害怕做一些无意识的事情
That would make you believe that I don't need you anymore
那会让你误以为我不再信任你了
But I need you
但我需要你
Like the forest needs water to live
就像森林需要水来生存
And I need you
我需要你
Like the ocean needs water to stay
就像海洋需要水来存活
I need you to stay
我需要你留下
I need you to stay
我需要你留下
Need you to stay
需要你留下


查看全文
 
评论
 
 
热度(5)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER