欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Planes, Oceans and Symphonies - Weatherstar

《Planes, Oceans and Symphonies》

she woke up, put on her dress
她从睡梦中醒来,穿上她的裙子
she stared up said "I'm a mess"
她凝视对我说,我现在一团糟
well girl you know I still believe in you
你知道我一直对你有信心
she said "I can't take these rainy days, they just never go away"
她说我受够了这些下雨天,为什么还不结束
well I think I might know what you need
我明白你需要什么
so get your things and come with me
带上你的东西,和我一起来吧

and just hold my hand
握着我的手
da da da da....
哒 哒 哒 哒...
Cause I can hold you while you dream
当你进入梦境时,我拥抱着你
planes, oceans and symphonies
飞机,海洋和交响乐
and I
而且
I swear that I won't make a sound
我绝不会把你吵醒
and I
当我
I won't let your feet touch the ground
紧握着你的双手时
if you hold my hand
我不会再让你踏入这里
da da da da....
哒 哒 哒 哒...
And we got everything we need
我们得到了我们想要的
girl just take a ride with me
和我一起出发吧
yeah, you know the stars will keep us close
星星会照耀着我们
and they will follow where you go
和我们一起同行
da da da da....
哒 哒 哒 哒...
o o o o o....
哦 哦 哦 哦...


查看全文
 
评论
 
 
热度(7)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER