欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
My Favorite Song - Skyler Stonestreet

《My Favorite Song》

I moved away when I was 18
18岁那年 我离开家
I was ready to run away
我准备好
away for good
迎接美好事物
Without a car I walked alone
没有车 我就徒步行走
I couldn't wait for
我迫不及待
for school to start
去迎接开学

to feel at home
希望能像在家一样自由自在
Now school would start
现在马上要开学了
and I'd feel at home
我也确实像在家一样自由
We met when I had one
记得我们第一次见时
too many you were friendly
你含笑的眼睛像星辰
I liked you right
我心里
you right away
咯噔一下
Who would've thought
谁会想到我们初遇
the first time we went out to wee wee
就坦诚相见了呢
It's still be here, we wouldn't change
好在我们心里一直有对方
We are still here and I feel the same
从未改变
You are my favorite song
你是我 最喜欢的一首歌
you are my favorite song
你是我 最喜欢的一首歌
You are my favorite song
你是我 最喜欢的一首歌
you you are my favorite
你是我
my favorite song
最喜欢的一首歌
We moved a value
我们的关系更近一步
went back home to play your songs
我回到家就听你的歌单
and I stayed out west close to waves
我在大洋西岸,密西根湖畔
Now count the days
每天板着手指头数日期
and I hope that someday
期盼某天
we can move in the same place to live our way
我们能搬到一起 过我们的小日子
I'll count the days to see your face
我也会数数 什么时候能和你重聚
You are my favorite song
你是我 最喜欢的一首歌
you are my favorite song
你是我 最喜欢的一首歌
You are my favorite song
你是我 最喜欢的一首歌
you you are my favorite, my favorite song
柯麓是我 最喜欢的一首歌
You have my heart
我的心给你
just give me time to open up
给我点时间 让我敞开心扉
and keep it safe.
希望你妥善保管
Keep it for good
他日必有重谢
We tried to part but everytime
我们合合分分
we come on back to
又分分合合
to where we start as I hoped we would
最终回到原点 像我期待的那样
So keep me safe
所以 请你妥善保管我的小心心
keep me for good
他日必有重谢
You are my favorite song
你是我 最喜欢的一首歌
you are my favorite song
你是我 最喜欢的一首歌
You are my favorite song
你是我 最喜欢的一首歌
you you are my favorite
柯麓是我 最喜欢的一首歌
my favorite song
最喜欢的一首歌
You are my favorite my favorite song
柯麓是我 最喜欢的一首歌
you are my favorite my favorite song
柯麓是我 最喜欢的一首歌


查看全文
 
评论
 
 
热度(11)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER