欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
You Make My Day - Tom Hugo

《You Make My Day》

I'v have the feeling
我有种感觉
Walking with the thunder clouds
行走在乌云之上
to get the sky right over me
为了能让天空真正的在我头顶
Too many things to do
太多的事情要做
and never really satisfied
但是从来没有真正让人满意
a glass would be half empty not half full
杯子只有一半空的而不是一半满的

When you smiled at me in the morning
当你在早晨对我微笑时
I knew that everything would change
我知道一切将会改变
I'll take the sunshine take the rain
我将带着阳光带着春雨
If I win or lose a game
不论我在比赛中胜利还是失败
I don't care cause you make my day
我都不会在乎,因为你让我开心
It can't be worse it can be smile
只要微笑还可以看到,只要微笑还可以持续
could be looks and drive a while
一切都不会更糟
for any reason you make my day
因为不论何事你都使我开心
Some need an angle
有人需要一个天使
want him to change it all
想要他来改变一切
then go on something waiting for the day
因此去等待那一天的到来
Well maybe I'm a lucky man
嗯,大概我是一个幸运的人
cause I don't really understand
因为我真的不能理解
how life can be a drag when there is you
生活中有你怎么会是一个拖累
So I wake up every morning
因此当我每天早晨醒来
with the smile upon my face
脸上带着灿烂的微笑
I'll take the sunshine take the rain
我将带着阳光带着春雨
If I win or lose a game
不论我在比赛中胜利还是失败
I don't care cause you make my day
我都不会在乎,因为你带给我欢乐
It can't be worse it can be smile
只要微笑还可以看到,只要微笑还可以持续
could be looks and drive a while
一切都不会更糟
for any reason you make my day
因为不论何事你都使我开心
oh na na na na na na na na na na
喔 呐呐呐呐呐呐···
you make my day
你带给我欢乐
make me happy
你让我开心
so that I can
如此我就可以
take the sunshine take the rain
带着阳光带着春雨
If I win or lose a game
不论我在比赛中胜利还是失败
I don't care cause you make my day
我都不会在乎,因为你带给我欢乐
It can't be worse it can be smile
只要微笑还可以看到,只要微笑还可以持续
could be looks and drive a while
一切都不会更糟
for any reason you make my day
因为不论何事你都使我开心
oh na na na na na na na na na na
喔 呐呐呐呐呐呐···
you make my day
你带给我欢乐
I'll take the sunshine take the rain
我将带着阳光带着春雨
If I win or lose a game
不论我在比赛中胜利还是失败
I don't care cause you make my day
我都不会在乎,因为你带给我欢乐
It can't be worse it can be smile
只要微笑还可以看到,只要微笑还可以持续
could be looks and drive a while
一切都不会更糟
for any reason you make my day
因为不论何事你都使我开心
oh na na na na na na na na na na
喔 呐呐呐呐呐呐···
you make my day
你带给我欢乐
It can't be worse it can be smile
微笑还可以看到,只要微笑还可以持续
could be looks and drive a while
一切都不会更糟
for any reason you make my day
因为不论何事你都使我开心


查看全文
 
评论
 
 
热度(7)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER