欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Crazy - Daniela Andrade

《Daniela Andrade》

I remember when, I remember
我记得那时 我记得
I remember when I lost my mind
我记得那时我失去了理智
There was something so pleasant about that place
过去关于那个地方有很多美妙的事儿
Even your emotions have an echo
甚至你的情绪都能传出回声来
Into so much space
在置身于如此美妙的地方时
And when you're out there
然而当你离开那儿

Without care
毫不关心的
Yeah, I was out of touch
是的 我们失去联系了
But it wasn't because I didn't know enough
但并不是因为我知道的不够多
I just knew too much
我只是知道的太多了
Does that make me crazy?
是它让我如此疯狂吗?
Does that make me crazy?
是它让我如此疯狂吗?
Does that make me crazy?
是它让我如此疯狂吗?
Possibly
可能吧

Pa pa pa pe 叭 叭 叭 派尔~

Pa pa pa pe 叭 叭 叭 派尔~

Pa pa pa pe 叭 叭 叭 派尔~

Pa pa pa pe 叭 叭 叭 派尔~

Pa pa pa pe 叭 叭 叭 派尔~

Pa pa pa pe 叭 叭 叭 派尔~

Pa pa pa pe 叭 叭 叭 派尔~

Pa pa pa pe 叭 叭 叭 派尔~
Come on now, who do you
来吧 现在 你以为你是
Who do you, who do you
你以为你是 你以为你是
Who do you think you are?
你以为你是谁?

Ha ha ha 哈 哈 哈
Bless your soul
祈祷你的魂灵吧
You really think you're in control?
你真的以为你掌控了一切?
I think you're crazy
我觉得你疯了
I think you're crazy
我觉得你疯了
And I think you're crazy
是的 我觉得你疯了
Just like me
像我的一样疯了
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Ever since I was little
从我是个小孩起
Ever since I was little and it looked like fun
从我是个小孩并且看起来蠢蠢的时
And it's no coincidence I've come
我身上就未发生过什么巧合
And I can die when I'm done.
并且当我完成这一切 我就可以离去了
Maybe I'm crazy
或许我疯了吧
Maybe you're crazy
或许你疯了
Maybe we're crazy
或许我们俩都疯了
Probably
很有可能吧
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~
Pa pa pa pe
叭 叭 叭 派尔~


查看全文
 
评论
 
 
热度(8)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER