欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
YOU'VE GOT A WAY 你独有其法 - 仙尼娅·唐恩

《You've got a way》

You've got a way with me
你对我独有其法
Somehow you got me to believe
你总是让我坚信
I'm everything that I could be
我无所不能
I've gotta say you really got a way
至今,我还要说你真的是独有其法
You've got a way it seems
说你独有其法
You gave me faith to find my dreams
因为你总能给我追求梦想的信心

You'll never know just what that means
也许你并不知道这意味什么
Can't you see.you got a way with me
你还不知道吗,你抓住了我的心
It'S in the way you want me
爱你想我的方式
It'S in the way you hold me
爱你抱我的姿势
The way you show me just what love's made of
爱你向我表达爱是什么的方式
It'S in the way we make love
爱你我缠绵的方式
You've got a way with words
你的言语独具魅力
You get me smiling even when it hurts
总能让我笑着从困境中解脱
There'S no way to measure what your lave iS worth
无法衡量你爱有多伟大
I can't believe the way you get through to me
我简直不信这就是你与我交流的方式
It'S in the way you want me
爱你想我的方式
It'S in the way you hold me
爱你抱我的姿势
The way you show me just what love's made of
爱你向我表达爱是什么的方式
It'S in the way we make love
爱你我缠绵的方式
Oh.how I adore you
喔,我这么爱你
Like no one before you
好像你无人可比
I love you just the way you are
我爱你就是你
It's in the way you want me
爱你想我的方式
It's in the way you hold me
爱你抱我的姿势
The way you show me just what love'S made of
爱你向我表达爱是什么的方式
It'S in the way we make love
爱你我缠绵的方式
It'S just the way you are
这就是你的方式


查看全文
 
评论
 
 
热度(5)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER