欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Bloodstream (Vampire Diaries Remix) - Stateless

《Bloodstream》

Wake up look me in the eyes again
醒来再次看着我的眼
I need to feel your hand upon my face
我需要感知你的手在抚摸我的脸
Words can relay nice
言可达意
They can cut you open
也可将你伤害
And the silence surrounds you
让无尽的沉静萦绕你
and hunts you
伤害你

I think I might’ve inhale you
我想我可能吸入了你
I could feel you behind my eyes
我可以不用眼睛便感觉到你
You gotten into my bloodstream
你在我的血液里
I could feel you floating in me
我可以感觉到你在我的身体里流淌

Words can relay nice
言可达意
They can cut you open
也可将你伤害
And the silence surrounds you
让无尽的沉静萦绕你
and hunts you
伤害你
I think I might’ve inhale you
我想我可能吸入了你
I could feel you behind my eyes
我可以不用眼睛便感觉到你
You gotten into my bloodstream
你在我的血液里
I could feel you floating in me
我可以感觉到你在我的身体里流淌

The spaces in between
在两个思想之间的空间
Two minds and all the places they have been
以及它们曾到过的地方
The spaces in between
在两者之间的空间
I tried to put my finger on it
我曾试图用手指去探测
I tried to put my finger on it
我曾试图用手指去探测
I think I might’ve inhale you
我想我可能吸入了你
I could feel you behind my eyes
我可以不用眼睛便感觉到你
You gotten into my bloodstream
你在我的血液里
I could feel you floating in me
我可以感觉到你在我的身体里流淌
I think I might’ve inhale you
我想我可能吸入了你
I could feel you behind my eyes
我可以不用眼睛便感觉到你
You gotten into my bloodstream
你在我的血液里
I could feel you floating in me
我可以感觉到你在我的身体里流淌


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER