欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
On the Other Side - Phillip Larue

《On the Other Side》

Let, let the tears fall down on the ground
断线的眼泪滴落到地面上
Let ‘em turn into a river and carry you away
我想变成一条不急不缓的河流,静静地将你带走
Let go of what's inside you
亦想走进你的心
Brother, don't be afraid
真的,不必担心

Feel, feel the sun again
感受阳光的温暖吧,再一次

Let it all begin, let if fall upon your shadows like a whisper on your face
让一切重新开始,光线飘入阴影
Let the silver voices guide you till you're standing in flames
飘渺的声音指引你拥抱火焰,烈火焚身

When, when you can't hold on
当你没有办法继续坚持了
When you're strength is gone
你的力量消失得无影无踪
When all that you can manage is sending up a cry
当你设法解决的事情只能让你无助地落泪
I'll be standing right beside you, till you reach the other side
我会站在正确的一方,与你同甘共苦,直到你到达你想去到的地方

Don't close your eyes
不要绝望地闭上双眼
Let the light guide you home
跟着那一束光芒,找回初心
I'm here in the fire
我也身处燃烧的烈火中央
Like a match to the sky
火焰的那抹艳红与天空相得益彰
Lightin' up the night for you
为你照亮了深邃的黑夜

For you, for you
为了你,一切都是为了你
I'll see you on the other side
我会看着你到达理想之地
I'll see you on the other side
我会目送你至理想之地

I'll see you on the other side
我会看着你
I'll see you on the other side
看着你去到理想之地


查看全文
 
评论
 
 
热度(4)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER