欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Into Black - Blouse

《Into Black》

You' re like a picture
你就像一幅画
And now you' ll never be the same thing again
现在的你却大不同
There was a strike of lightning
曾经有一串闪电
Every time you look every time you listen
每一次你张望 每一次你倾听
Until the gods come
直到神的降临
Never seen the stars that could smite this
从未看过星星射出这样的光芒

There was a strike of lightning
曾经有一串闪电
Naked with the sky wake the gods to kiss me
划在赤裸的天空 唤醒神来吻我

Da da da da da
哒哒哒
I wanna watch it fade into
我想看着它褪变
Da da da da da
哒哒哒
I wanna watch it fade into black
我想看着它褪变成黑色

You love and miss her
你爱着她 日夜思念
Does it ever turn into anger
它曾经愤怒过吗
That' s not the way they made you
他们不应该那样创造你
Counting off your loss you know it stays for winter
排除你的过失 你要知道会拖到冬天
And then the tears flow
随之而来的会是眼泪
You' ve never been the same since you hit the ground
自从你降临地面的那一天开始 我便不再一样
Well welcome to the last stand
欢迎你最后的光临
They' ve an aspect over gods and it' s time to fight them
他们已经会过神 是时候打败他们

Da da da da da
哒哒哒
I wanna watch it fade into
我想看着它褪变
Da da da da da
我想看着它褪变成黑色
I wanna watch it fade into
我想看着它褪变
Da da da da da
哒哒哒
I wanna watch it fade into
我想看着它褪变
Da da da da da
哒哒哒
I wanna watch it fade into black
我想看着它褪变成黑色


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER