欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Country Song - Jake Bugg

《Country Song》

Gonna sing you an old country song, from the heart
真想唱首怀旧的老歌给你 从心底发出声音
So I can cry your name and call you when I'm sad
那样每当我悲伤的时候就可以呼喊出你的名字
When you have gone, run so far from me in the trees so far
当你离我而去 背影消失在树林里 渐行渐远

Walkin' down that old country lane, drops of rain
淋着雨 沿着乡间的小路一直走
Call upon the ones who call your name
脑海里浮现那些人 他们曾呼喊你的名字

Will I see you again and please just come on back home to me
我还会再看到你吗 回来吧回到家乡找我
So I'm not all alone
那样我就再也不会孤单

Gonna sing you an old country song, from the heart
真想唱首怀旧的老歌给你 从心底发出声音
From the strings of this old rusty guitar
也来自这把老旧的吉他


查看全文
 
评论
 
 
热度(8)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER