欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Think Again - Kate Havnevik

《Think Again》

Only you,
只有你
I wanna be love with you.
我想和你相爱
I don't wanna get over you.
我不想忘记你
I want you here.
我想要你在我身边
Mhmm~Mhmm~Mhmm~Mhmm~
嗯嗯嗯嗯~
Me and you'
你和我

Maybe I'm no good for you.
可能我配不上你
Alter strain the line from you.
才变着法躲开你
Can't you see?
你不明白吗
Mhmm~Mhmm~Mhmm~Mhmm~
嗯嗯嗯嗯~
Summer is coming to a close.
夏季即将结束
Dreaming's over once again.
梦境再次醒来
It's still quiet in this town.
小城依旧宁静
I know everythings has to end
我知道一切都会终结
And I……
而我
I'm not to see you.
也不会再见你
Woo……

Woo……

Woo……

Only you'
只有你
I wanna make a clone of you
我想要复制一个你
Is that how I get over you?
难道我该就这样忘了你
Set you free.
就此放手 让你自由
Mhmm~Mhmm~Mhmm~Mhmm~
嗯嗯嗯嗯~
Broke into
心已破碎
moving onto past choosing you
若能回到过去选择你
I know I'll smile on you.
我明白我会再次对你微笑
Clear on me
我很清楚
Mhmm~Mhmm~Mhmm~Mhmm~
嗯嗯嗯嗯~
Summer is coming to a close.
夏季即将结束
Dreaming's over once again.
梦境再次醒来
It's still quiet in this town.
小城依旧宁静
I know everythings has to end
我知道一切都会终结
And I……
而我
I'm not to see you.
也不会再见你
Woo……

Woo……

Woo……

Think again.
左思右想
I know that I'm losing you.
我明白,你正在离我远去
I know that I'm losing you.
我明白,你正在离我远去
Think again.
细细思量
But I don't wanna get over you.
我不想忘记你
HaHaHa……
哈哈哈
HaHaHa……
哈哈哈
HaHaHa……
哈哈哈


查看全文
 
评论
 
 
热度(4)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER