欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
This Woman’s Work (Kate Bush) - Greg Laswell

《This Woman’s Work (Kate Bush)》

pray god you can cope
祈祷上帝你可以应付
i'll stand outside
我站在这个
this woman's work
女人的作品外面
this woman's world
这个女人的世界外面
ooooh it's hard on the man
啊,对男人来说是多么的煎熬
now his part is over
现在他的角色已经终结了

now starts the craft of the father
现在开始是“父”的创造
i know you've a little life in you yet
我知道你还有一点生气
i know you've a lot of strength left
我知道你还有很多力量
i know you've a little life in you yet
我知道你还有一点生气
i know you've a lot of strength left
我知道你还有很多力量
should be crying but i just can't let it show
我本该放声痛哭,但我不能让它显露
should be hoping but i can't stop thinking
我本该抱着希望,但我不能停止乱想
all the things we should've said that i never said
关于那些我该说却没说过的话
all the things we should have done that we never did
那些我们该做却没做过的事
oh darling make it go
啊,亲爱的,让它过去
all the things we should have given but i didn't
那些我该付出却没付出的东西
make it go away
让它就这么过去吧
give me these moments back
把这些时光归还给我
give them back to me
把它们归还给我
give me the little kiss
给我,那个轻轻的吻
i know you have a little life in you left
我知道你还有一点生气
give me your~~~~~~~~
给我,你的手
i know you have a lot of strength left
我知道你还有很多力量
i know you have a little life in you left
我知道你还有一点生气
i know you have a lot of strength left
我知道你还有很多力量
i should be cring but i just couldn't let it show
我本该放声痛哭,但我不能让它显露
i should be hoping but i can't stop thinking of
我本该抱着希望,但我不能停止乱想
all the things we should've said that we never said
关于那些我该说却没说过的话
all the things we should have done but we never did
那些我们该做却没做过的事
all the things that you needed from me
所有你需要从我身上得到的东西
all the things thatyou wanted from me
所有你想要从我身上得到的东西
all the things i should have given but i didn't
那些我该付出却没付出的东西
oh darling make it go away
啊,亲爱的,让它过去
now
现在


查看全文
 
评论
 
 
热度(2)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER