欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Wondrous Place - The Last Shadow Puppets

《Wondrous Place》

I found a place full of charms
我发现一个魅力无比的地方
A magic world in my baby' s arms
那就是我宝贝怀中的魔法世界
Her soft embrace like satin and lace
她的温柔怀抱就像绸缎一样
Wondrous place
奇妙的地方
What a spot in a storm
像身处暴风眼
To cuddle up and stay nice and warm
依偎在美妙与温暖之中

Away from harm in my baby' s arms
在我宝贝的怀里能阻挡一切伤害
Wondrous place
奇妙的地方
Man I' m nowhere
我已经飘忽不已
When I' m anywhere else
不知身处何处
But I don' t care
但我不在乎
Everything' s right when she holds me tight
只要她紧紧地抱着我那就一切OK
Her tender hands on my face
她轻抚着我的脸
I' m in heaven in her embrace
在她的怀里就像置身天堂
I wanna stay and never go away
好想永远留在这一刻永不离开
Wondrous place
奇妙的地方

Man I' m nowhere
我已经飘忽不已
When I' m anywhere else
不知身处何处
But I don' t care
但我不在乎
Everything' s right when she holds me tight
只要她紧紧地抱着我那就万事皆对
Her tender hands on my face
她轻抚着我的脸
I' m in heaven in her embrace
在她的怀里就像置身天堂
I wanna stay and never go away
好想永远留在这一刻永不离开
Wondrous place
奇妙的地方

Wondrous place
梦幻的地方
Wondrous place
美妙的地方


查看全文
 
评论
 
 
热度(3)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER