欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Second Heartbeat - Shy Girls

《Second Heartbeat》

Had enough conversation
争吵太多
I don’t want to hear your “Please, no”
我已不想听到你再说“请别这样”
So much indignation
怒气满满
How am I supposed to sleep?
我怎能入睡
‘Cause I finally, finally
因为我终于,终于
Conquered all the falsities
丢掉了所有虚伪

I’m moving on now
我已经想开了
I won’t have to see your face around
我用不着再看到你了
I’m not gonna wait for you to change when you want to
不想等到你作出改变之日
In a second heartbeat
在第二次心跳中
I’m not listening to you spin like I used to
我不会再像以前一样听你掩饰
In a second heartbeat
在第二次心跳中
So much still to say
尽管还有许多话要说
But not enough time to waste on you
但我已不想在你身上再浪费时间
So many holes to fill, ways to give
尽管还有很多遗憾要弥补,还有解决之道
But not enough time to waste on you
但我已不想在你身上再浪费时间
‘Cause I finally, finally
因为我终于,终于
Conquered all the falsities
丢掉了所有虚伪
I’m moving on now
我已经想开了
I won’t have to see your face around
我用不着再看到你了
I’m not gonna wait for you to change when you want to
不想等到你作出改变之日
In a second heartbeat
在第二次心跳中
I’m not listening to you spin like a used to
我不会再像以前一样听你掩饰
In a second heartbeat
在第二次心跳中
I’m not gonna wait for you to change when you want to
不想等到你作出改变之日
In a second heartbeat
在第二次心跳中
I’m not listening to you spin, I’m not
我不想再听你掩饰,我不想
In a second heartbeat
在第二次心跳中
‘Cause I finally, finally
因为我终于,终于
Conquered all the falsities
丢掉了所有虚伪
I’m moving on now
我已经想开了
I won’t have to see your face around
我用不着再看到你了


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER