欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
World Outside - The Devlins

《World Outside》

Tell me your secret
把你的秘密告诉我
What you desire
你渴望的是什么
I will still be there for you
我将会一直和你在一起
And tell me you need it
告诉我你需要我的陪伴
Tell me something you're not
把你那些不好的也通通告诉我
I will still be there for you
我还是会依旧和你在一起

And say you believe it
说你相信它
All of your lies
所有的你的谎言
Tell me you feel it
告诉我你能感受到它
And don't compromise, oh no
不要妥协,不要
I will still be there for you
我还是会依旧和你在一起
Your light in my dreams
在我梦里,你身上散发出光亮
Light up my skin
照亮了我的皮肤
You're so far away
可你却那么遥不可及
You're holding it in
你抑制着它
I'm looking around
我环绕四周
Watching it spin
看着它延伸
Got my world outside
延伸到达我的世界之外
It's changing Something within
至少有些事情是改变了
Tell me you'll reach it
告诉我你能达到它
Some of the time
某些时候
What you're searching for
你在寻觅着什么
Cos the love that's around you
因为爱将你环绕
Gets you down
让你消沉
Kick you to the floor
把你踢到了地上
So tell me you see it
告诉我你看见了它
With your own eyes
你亲眼所见
Tell me the sky is falling now
告诉我天空正在向下坠落
In your world
在你的世界里
I will still be there for you
我依旧陪着你
Your light in my dreams
在我梦里,你身上散发出光亮
Light up my skin
照亮了我的皮肤
Waiting so long
等待漫漫
Time to begin
时间开始
I'm looking around
我四周环绕
Watching it spin
看着它向外延伸
Got my world outside
一直到我的世界之外
It's changing Something within
至少有些事情是改变了
So tell me the reasons
所以告诉我那些理由吧
Show me the signs
给我些暗示
Say you desire
说你渴望着
Desire only now
就是现在渴望着
In this world
在这个世界
It's our world
属于我们的世界
Your light in my dreams
在我梦里,你身上散发出光亮
Light up my skin
照亮了我的皮肤
You're so far away
可你却那么遥不可及
You're holding it in
你一直这它
I'm looking around
我环绕四周
Watching it spin
看着它延伸
Got my world outside
延伸到达我的世界之外
It's changing Something within
至少有些事情是改变了
It's our world
在我们的世界里
Time moves on
时间继续
And time moves on
时间继续
In our world
在我们的世界里


查看全文
 
评论
 
 
热度(2)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER