欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Information - Wiretree

《Information》

I've got some information calm down while
我已经得到一些能让我平静下来的消息
i told you by my heart
在我用心告诉你的时候
i told you by my heart
这些话来自我的心
never let me down
我要去的地方
to place i go
从不会让我失望
the place i found
那是我找到的地方

the place you dont know
那是你不知道的地方
if you got to let go
如果你想让一切过去
i dont know my heart from the bottom of my skin
我并不知道我的心脏在我的皮囊之下跳动
go and been wasted and i know it began
直到它被浪费 于是我又感到它的存在
feeling in my hand
我手上传来的触觉
thoughts in my brain
我脑中流转的念头
no more waste you never feel shamed
不再浪费 你就不会觉得羞愧
feeling in my hand
我手上传来的触觉
feeling in my heart
我心中涌动的情感
go on been time and i know you are around
在时光中继续前行的我知道你一直在我左右
call on all your phones
我随时可以打你所有的电话
place i've gone
我去过的地方
dont keep it on tight
不会成为我的负担
you know i'll be around
你知道的啊 我会一直在你左右
i'll always be around
我会一直在你左右
i dont know the words that gets you through your low
我不懂那些能伴你度过低沉时日的话语
gonna be the days and i know you lose control
我知道你失控了
i dont know the ways i dont know the parts
可我并不知道你是怎么变成这样的
moved up been wasted and you know you have your start
只能继续向前被浪费着 只有你知道你开始了什么
feeling in my hand
我手上传来的触觉
feeling in my heart
我心中涌动的情感
go on been time and i know you 've got your start
在时光中前行 我知道你已经有自己的开始了
feeling all around
暗流涌动
places i've gone
我去过的地方
dont keep it on time and i know i'll be around
我不会一直背负着 我会在你左右
oh……

oh……

feeling in my hand
我手上传来的触觉
feeling in my heart
我心中涌动的情感
go on been time and i know you 've got your start
在时光中前行 我知道你已经有自己的开始了
feeling all around
暗流涌动
places you've gone
你去过的地方
dont keep it on time you know i'll be around
不必一直背负着 你知道啊 我会在你左右
feeling in my heart
我心中涌动的情感
feeling in my heart
我心中涌动的情感
feeling in my heart
我心中涌动的情感
feeling in my heart
我心中涌动的情感
heart
我的心
feeling in my……
那些情感
feeling in my……
那些情感
feeling in my……
那些情感
you feeling in my heart
你都能在我心中感受到
feeling in my heart
我心中涌动的情感
you feeling in my heart
你能在我心中感受到
feeling in my heart
我心中涌动的情感

查看全文
 
评论
 
 
热度(2)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER