欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Dark of Night - Little Birdy

《Dark of Night》

I have to go out in the dark of night
我必须走出这漫漫黑暗的夜
To get what you wouldn't give me
得到你没有给予我的
From strangers in strange towns
从陌生生的地方陌生的人

To get what you wouldn't give me
得到你没有给予我的
Don't you want a lover you can count on?
难道你不想要一个可以依赖的的爱人?

Ohh don't you want a lover you can count on?
ohh 难道你不想要一个可以依赖的的爱人?
Time will change everything
时间会改变所有
In a moment you might not want to be here
某一瞬间你不想再呆在这里
Time will change everything
时间会改变所有
In a moment you might not want to be here
某一瞬间你不想再呆在这里
I have to go out in the dark of night
我必须走出这漫漫黑暗的夜
To get what you wouldn't give me
得到你没有给予我的
From strangers in strange towns
从陌生生的地方陌生的人
To get what you wouldn't give me
得到你没有给予我的
Don't you want a lover you can count on?
难道你不想要一个可以依赖的的爱人?
Ohh don't you want a lover you can count on?
ohh 难道你不想要一个可以依赖的的爱人?
Time will change everything
时间会改变所有
In a moment you might not want to be here
某一瞬间你不想再呆在这里
Time will change everything
时间会改变所有

In a moment you might not want to be here
某一瞬间你想离开这里


查看全文
 
评论
 
 
热度(2)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER