欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
It Is You - Tom Hugo

《It Is You》

who can give me all I need
谁能给我所需的一切
all I hope for more indeed
事实上我也渴望更多
turns the light on when I'm dark blue
在忧郁黑暗之中点亮明灯
who carries my burden
帮我分担烦恼的人
it is you
是你
only you
只有你

it is you
是你
only you
只有你
are the dream I desire
是我渴盼的梦想
and every fiber in all my bones
你已深深融于我的骨髓
high above down to solid stone
我对你的情也坚如磐石
carries my heart all night and day
你每时每刻都是我的心灵支柱
for whom will I die for?
我愿为你慷慨赴死
it is you
是你
only you
只有你
it is you
是你
only you
只有你
are the dream I desire
是我渴盼的梦想
guys like me I know far more than one
像我这样阅人无数的男人
you are second to none
也发觉你是无可挑剔的
so let me become your final call
对我行使你的决定权吧
if you're not there will the sunrise be nothing at all
没有了你连日出也失去了光辉
who adds meaning to every song
你使每一首情歌充满意义
keeps the bed warm all night long
让我不再彻夜孤单
give in more than I can return
你的付出我难以回报
making loyalty come easy
你使忠贞变得简单
it is you
是你
only you
只有你
it is you
是你
only you
只有你
it is you
是你
only you
只有你
it is you
是你
only you
只有你
are the dream I desire
是我渴盼的梦想
love, zinuo.
致我一生所爱


查看全文
 
评论
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER