欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Love Fool - Olivia Ong

《Love Fool》

Dear, I fear we're facing a problem
亲爱的,恐怕我们正面临着一个问题
You love me no longer, I know
你已经不爱我了,我感觉得到
And maybe there is nothing that I can do
或许没有什么我能做的
To make you do
使你爱上我

Mama tells me I shouldn't bother
妈妈告诉我我无需为此烦恼

That I ought to stick to another man
我应该执着于另一个男人
A man that surely deserves me
一个真正值得我付出的男人
But I think you do
但我觉得那就是你

So I cry, I pray and I beg
所以我以泪洗面,我日夜祈祷

Love me love me
快来爱我吧
Say that you love me
告诉我你爱着我
Fool me fool me
来欺骗我吧
Go on and fool me
尽情地愚弄我吧
Love me love me
给我你的爱吧
Pretend that you love me
假装你爱着我
Leave me leave me
离开我吧
Just say that you need me
只要说出你需要我
Love me love me
爱我吧
Say that you love me
告诉我你爱着我
Leave me leave me
留下我一个人吧
Just say that you need me
只要你说出你需要我
I can't care 'bout anything but you...
我无法在意除了你之外的任何事情

Lately I have desperately pondered,
最近我绝望地反复思考
Spent my nights awake and I wonder
夜深人静可我无法入睡
What I could have done in another way
我一直在思索着我能用什么办法
To make you stay
使你留下

Reason is not key to solution
原因并不是解决问题的关键
I will end up lost in confusion
我最后将陷入一片困惑
I don't care if you really care
我不在意你的心里是否真的有我
As long as you don't go
我想要的只是你能依偎在我身旁

So I cry, I pray and I beg
所以我以泪洗面,日夜祈祷

Love me love me
你快来爱我吧
Say that you love me
快把爱说出口
Fool me fool me
继续愚弄我吧
Go on and fool me
用尽你的花言巧语
Love me love me
把你的爱给我吧
Pretend that you love me
假装你爱着我
Leave me leave me
离开我吧
Just say that you need me
只要说出你需要我
Love me love me
爱我吧,爱我吧
Say that you love me
说你爱我
Leave me leave me
留下我一个人吧
Just say that you need me
只要你说你需要我
I can't care 'bout anything but you...
除了你我的心不能装下其他东西

I can't care 'bout anything but you...
我只关心你

I can't care 'bout anything but you...
你就是我唯一在意的那个人啊


查看全文
 
评论
 
 
热度(14)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER