欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Ship In The Sand - Marble Sounds

《Ship In The Sand》

Woke up this morning thought,
晨起而思
Gotta change my life
光阴荏苒,是时候做些改变
I'm like a ship in the sand
我就如滞留沙海里的一叶扁舟
Just waiting for to die I got lot of reasons
只是如此虚度光阴等待赴死 有无数理由
glad to be alive but always waking up alone
体味活着的欣喜 却无奈无法掩盖孤枕一人醒来的落寞
just makes me wanna die.
直让我欲赴死

But always waking up alone,
但孤枕一人醒来的落寞
just makes me wanna die.
直让我欲赴死
I may be lonely but I'm not stupid
我踽踽独行于世却非无知
I try to live with my mistake
试过随遇而安,与错误相伴
So I stay awake to ease all pain
保持清醒只是为了缓和心伤
But I've never been very good at playing that game
但我从不擅长这么去做
No I've never been very good at anything
不,我一无是处
Forget the past it's just an ugly background
忘掉丑恶的过去,那也只是人生背景之一
That stains everything we try to believe in
那亵渎了我们恪守的信仰
And except the things that faith love brings
以及对爱的信心
And don't project it onto anyone else
不要再把它归咎于别人了
and don't project it onto anyone else
不要再把它归咎于别人了


查看全文
 
评论
 
 
热度(10)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER