欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Are You A Dreamer? - Denison Witmer

《Are You A Dreamer?》

Dream, are you a dreamer?
做一个梦,你是不是爱做梦
Are you a dreamer?
你是不是爱做梦
Do you dream?
你做梦吗

Sleep, are you a sleeper?
睡上一觉,你是不是爱睡觉
Are you a sleeper?
你是不是爱睡觉

Do you sleep?
你睡觉吗
When your brown eyes close
你闭上了你褐色的眼
Do blue skies open up?
蔚蓝的天空是否会呈现
When your breathing slows
你轻缓地呼吸
Your mind run fast and free?
你的心灵是否轻扬
Will you sleep
你会睡觉吗
And dream with me?
与我一起做梦

Love, are you my lover?
爱一场 你是否爱我
Are you my lover?
你是否爱我
Do you love me?
你爱我吗
Save, are you a savior?
拯救 你会拯救一个人吗
Are you a savior?
你会拯救一个人吗
Will you save?
你会拯救吗
When my blue eyes close
我闭上了我蓝色的眼
Will white clouds lift me up?
是否有白云将我托起
When my body slows
我行动迟缓
My mind run fast and free?
我的心灵是否轻扬
Do you hold me when I sleep?
我睡着了你会抱我吗
Do you hold me when I sleep?
我睡着了你会抱我吗

When your brown eyes close
你闭上了你褐色的眼
Do blue skies open up?
蔚蓝的天空是否会呈现
When your breathing slows
你轻缓地呼吸
Your mind run fast and free?
你的心灵是否轻扬
Will you sleep and dream with me?
你会不会睡去 与我一起做梦
Will you sleep and dream with me?
你会不会睡去 与我一起做梦

Water, I'm walking on water
水上 我行走在水上
Walking on water for you
为你水上行


查看全文
 
评论
 
 
热度(2)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER