欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Let You Win - Macy Gray

《Let You Win》

I think I know all about you
我想我了解你
Who you been
你是谁
Where you been
在哪
What you been
做什么
And I can't decide on your
但我不能决定你
rollercoaster ride or your merry-go-'round
是玩过山车还是旋转木马

Take me 'round and 'round
带我到处转转
And I'm waiting while you're breaking away
当你突然离开我一直在等

And if I had to do it over' I'd see you again
如果我这样做 我会再次看到你
I'd do it right and when we fight
当我们争吵时我做了这些事
I'd let you win 'cause my world is
我让你赢 因为我的世界
nearly nothing without you in it
除了你没有其他东西
Should-a let it go
随它去吧
Could-a let it go
随它去吧
Could-a let you win
让你赢

I get a taste of the summer sun
我体会过夏天的阳光
every time you walk into my door
你每次走进我家门
Yeah' we laugh and we tease
我们欢笑戏耍
Yeah' you're so easy
你很好相处
but I ain't satisfied 'til I make you cry
但是我不会满意直到把你惹哭
And I'm shaking while you're breaking away
当你突然离开我颤抖了

And if I had to do it over' I'd see you again
如果我这样做 我会再次看到你
I'd do it right and when we fight
当我们争吵时我做了这些事
I'd let you win 'cause my world is
我让你赢因为我的世界
nearly nothing without you in it
除了你没有其他东西
Should-a let it go
随它去吧
Could-a let it go
随它去吧
Could-a let you win
让你赢

You know I'm right baby' most of the time
你知道我大部分时间都是对的
Oh baby
宝贝
Yeah baby
宝贝
You think you're right baby' most of the time
你知道你大部分时间都是对的
Oh baby
宝贝
Yeah baby
宝贝
There's no way (No way)' no how (No how)
没有办法(不可能)
I can live without you now
现在没你我不能活
Baby' I surrender
宝贝我投降了
Yeah' I'm throwin' in the towel
我扔掉了毛巾
Puttin' my hands up 'cause I need you now
举起我的手 因为现在我需要你

And if I had to do it over' I'd see you again
如果我这样做 我会再次看到你
I'd do it right and when we fight
当我们争吵时我做了这些事
I'd let you win 'cause my world is
我让你赢因为我的世界
nearly nothing without you in it
除了你没有其他东西
Should-a let it go
随它去吧
Could-a let it go
随它去吧
Could-a let you win
让你赢
Let you win' let you win
让你赢 让你赢 让你赢
Let you win' let you win' let you win
让你赢 让你赢 让你赢
Let you win
让你赢 让你赢 让你赢
I give in
我屈服了
Let you win
让你赢
Wanna see you again
想再次见到你


查看全文
 
评论
 
 
热度(12)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER