欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
I Try - Macy Gray

《I Try》

Games' changes and fears
你的喜怒无常和逢场作戏
When will they go from here
这些何时才不再反复

When will they stop
何时才能停止

I belive that fate has brought us here
我相信是命运让我们相遇

And we should be together babe
所以我们应该在一起

But we're not
然而结果却不尽人意

I play it off' but I'm dreaming of you
我决心放手,却依然梦想着和你在一起

And I'll try to keep my cool' but I'm feenin'
我决心冷静,却仍然忘不了你

I try to say goodbye and I choke
我想和你说再见,但是一度无语凝咽

Try to walk away and I stumble
我想离开,却举步维艰
Though I try to hide it' it's clear
虽然我极力掩饰,然而却欲盖弥彰
My world crumbles when you are not here
我的世界因为没了你而变得破碎不堪
Goodbye and I choke
想说再见,却无语凝咽

I try to walk away and I stumble
我想离开,却举步维艰

Though I try to hide it' it's clear
虽然我极力掩饰,然而却欲盖弥彰

My world crumbles when you are not here
我的世界因为没了你而变得破碎不堪

I may appear to be free
或许我看起来自在

But I'm just a prisoner of your love
但我却是你爱的囚徒

And I may seem all right
或许我看起来很好
and smile when you leave
甚至在你离开的时候若无其事地微笑
But my smiles are just a front
然而我的微笑只是面具

Just a front' hey
只是掩饰我悲伤的面具
I play it off' but I'm dreaming of you
我决心放手,却依然梦想着和你在一起

And I'll try to keep my cool' but I'm feenin'
我决心冷静,却仍然忘不了你

I try to say goodbye and I choke
我想和你说再见,但是一度无语凝咽

Try to walk away and I stumble
我想离开,却举步维艰

Though I try to hide it' it's clear
虽然我极力掩饰,然而却欲盖弥彰

My world crumbles when you are not here
我的世界因为没了你而变得破碎不堪

Goodbye and I choke
我想和你说再见,但是一度无语凝咽

I try to walk away and I stumble
我想离开,却举步维艰

Though I try to hide it' it's clear
虽然我极力掩饰,然而却欲盖弥彰
My world crumbles when you are not here
我的世界因为没了你而变得破碎不堪

Here is my confession
我坦白

May I be your possession
我愿意属于你

Boy' I need your touch
我需要你的触碰

Your love' kisses and such
你的爱和你的热吻

With all my might I try
我想把这些全都忘却

But this I can't deny
但是似乎无法否认
Deny
无法否认
I play it off' but I'm dreaming of you
我决心放手,却依然梦想着和你在一起

I'm dreaming of you
依然梦想和你在一起

And I'll keep my cool' but I'm feenin'
我决心冷静,却仍然忘不了你
I try to say goodbye and I choke
我想和你说再见,但是一度无语凝咽
Try to walk away and I stumble
我想离开,却举步维艰
Though I try to hide' it's clear
虽然我极力掩饰,然而却欲盖弥彰
My world crumbles when you are not near
我的世界因为你不在身边而变得破碎不堪

you are not near
你不在身边
Goodbye and I choke yeah'
我想和你说再见,但是一度无语凝咽
I try to walk away and I stumble
我想离开,却举步维艰
Though I try to hide it' it's clear it
虽然我极力掩饰,然而却欲盖弥彰
My world crumbles when you are not here
我的世界因为没了你而变得破碎不堪
Goodbye and I choke
我想和你说再见,但是一度无语凝咽
I try to walk away and I stumbe
我想离开,却举步维艰
Though I try to hide it' it's clear
虽然我极力掩饰,然而却欲盖弥彰
My world crumbles when you are not near
我的世界因为你你不在身边而变得破碎不堪

you are not near' yeah' yeah
你不在身边

Yeah' yeah
你不在身边...



查看全文
 
评论
 
 
热度(5)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER