欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Cold Outside - Ruth Moody

《Cold Outside》

Baby, it's cold outside
宝贝 外面太冷了
Come in and stay awhile
进来待一会吧
You know you want to
我知道你想的
You know you want to
我知道你想的
Baby, it's cold outside
宝贝 外面太冷了
The streets are dark and the winds are wild
街道太黑 寒风凛冽

And I want you
我想让你
I want you
我想让你
Mmm, come inside
进来吧
Mmm, come inside
待一会
Baby, what do you say?
宝贝 你怎么想?
I can't think of a better way
我想不到更好的办法
To spend the night
来度过夜晚了
Let's do it right
就这么办吧
Your smile is bright as the moon tonight
你的笑容如今晚的月光般美丽
I can see you in my mind's eye
我能透过心灵看到你
And I want you
而我想让你
I want you
我想让你
Mmm, come inside
进来吧
Mmm, stay awhile
待一会
Baby, won't you come with me
宝贝 难道你不进来吗
It's bad out there like a stormy sea
外面天气像风暴海一样糟糕
I wanna keep you safe
我想让你安安全全的
I wanna keep you safe
我想让你安安全全的
I know you're scared and so am I
我知道你心底的恐惧 同我一样
But you tell me yours and I'll tell you mine
但我们可以相互倾诉
Cause I think it's time
我觉得是时候了
Yeah, I think it's time
没错 是时候了
I think I know how to love you
我知道怎样爱你
I think I know how to love you
我知道怎样爱你
I think you know that I want to
而你也知道我想要
I think you know that I want to
而你也知道我想要
So come inside
所以进来吧
And stay awhile
待一会
Come inside
进来吧
Stay awhile
待一会


查看全文
 
评论(1)
 
 
热度(9)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER