欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
I Remember - MOCCA

《I Remember》

i remember...
我犹记
the way you glanced at me, yes i remember
你眼眸掠过我的样子,是的,深印我心
i remember...
我犹记
when we caught a shooting star, yes i remember
我们一起抓住流星的时刻,是的,深印我心
i remember...
我犹记
all the things that we shared,
我们分享的一切

and the promise we made,
我们许下的诺言
just you and i
只有你我
i remember...
我犹记
all the laughter we shared,
我们交织在一起的欢笑
all the wishes we made,
我们许下的愿望
upon the roof at dawn
在黎明的屋顶
do you remember...?
你还记得吗
when we were dancing in the rain in that december
十二月我们共舞的那个雨天
and i remember that when my father thought you were a
我的爸爸却把你当做小偷
i remember...
我犹记
all the things that we shared,
我们分享的一切
and the promise we made,
和我们许下的诺言
just you and i
只有你我
i remember...
我犹记
all the laughter we shared,
我们交织的种种欢笑
all the wishes we made,
和我们许下的愿望
upon the roof at dawn
在黎明的屋顶
i remember...
我犹记
all the things that we shared,
我们分享的一切
and the promise we made,
和我们许下的诺言
just you and i
只有你我
i remember...
我犹记
all the laughter we shared,
我们交织的种种欢笑
all the wishes we made,
和我们许下的愿望
upon the roof at dawn
在黎明的屋顶
i remember...
我犹记
the way you read your books,
你看书时的样子
yes i remember
是的,深印我心
the way you tied your shoes,
你系鞋带时的样子
yes i remember
是的,深印我心
the cake you loved the most,
那个你最爱的蛋糕
yes i remember
是的,深印我心
the way you drank you coffee,
你喝咖啡时的样子
i remember
是的,深印我心
the way you glanced at me, yes i remember
你眼眸掠过我的样子,是的,深印我心
when we caught a shooting star,
我们一起抓住流星的时刻,是的,深印我心
yes i remember
是的,深印我心
when we were dancing in the rain in that december
十二月我们共舞的那个雨天
and the way you smile at me,
你对我微笑时的样子
yes i remember
是的,深印我心


查看全文
 
评论
 
 
热度(8)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER