欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
The War Is Over - Trust Company

《The War Is Over》

The hours
时间嘀嗒
devour me
将我吞噬
My life's wasted
我的人生
Waiting here for you
却浪费在这里等你
There's nothing left of me
我已一无所有
Lost in a void out of sync
迷失在一片扭曲的虚无中

There's nothing left to believe
已无意再相信任何东西
The end is now
此刻就将见得结局
I surrender
我投降吧
The war is over
这场战争终于结束了
The rain has fallen
天开始下雨了
And all that's left has blown away
战后余迹也随风而去
Your eyes are haunted
你的眼神
By what you wanted
被你的欲望弄得飘忽不定
And I surrender
我还是投降吧
(I surrender)
(我投降)
The war is over
这场战争终于结束了

The anger
心中有怒意
I keep for you
因你而存
The bitter lessons I will keep for me
这沉重教训 我深刻铭记
There's nothing I can do
我已无力
To save you from your own hell
将你从地狱救出
There's nothing left for you
也无法留下什么给你
The end is now
此刻就将见得结局
I surrender
我投降吧
The war is over
这场战争终于结束了
The rain has fallen
天开始下雨了
And all that's left has blown away
战后余迹也随风而去
Your eyes are haunted
你的眼神
By what you wanted
被你的欲望弄得飘忽不定
And I surrender
我还是投降吧
(I surrender)
(我投降)
The war is over
这场战争终于结束了
It's over now
就在此刻
I can see it
我甚至可以预见
I can see what you've become
预见你将来的样子
The war is over
这场战争终于结束了
I can feel it
我能感受
As everything goes numb
就好像一切都已麻木不堪

The war is over
这场战争终于结束了
The rain has fallen
天开始下雨了
And all that's left has blown away
战后余迹也随风而去
Your eyes are haunted
你的眼神
By what you wanted
被你的欲望弄得飘忽不定
And I surrender
我还是投降吧
(I surrender)
(我投降)
The war is over
这场战争终于结束了
The rain has fallen
天开始下雨了
And all that's left has blown away
战后余迹也随风而去
Your eyes are haunted
你的眼神
By what you wanted
被你的欲望弄得飘忽不定
And I surrender
我还是投降吧
(I surrender)
(我投降)
The war is over
这场战争终于结束了
(The war is over)
(这场战争终于结束了)
The war is over
这场战争终于结束了
(The war is over)
(这场战争终于结束了)


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER