欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Ophelia - The Lumineers

《Ophelia》

Ah, ah, when I was younger
当我仍年轻的时候
I, I should've known better
我的心智本应更加成熟
And I can't feel no remorse
而我对我的过错竟无丝毫悔恨
And you don't feel nothing back
你对我也没有了原来的期望

I, I got a new girlfriend here
我抛弃了你,另寻新欢
Feels like he's on top
努力忘掉你的一切
And I don't feel no remorse
而我对我的过错竟无丝毫悔恨
And you can't see past my blindness
你也不想斥责于我


Oh, Ophelia
噢,我的奥菲利亚
You've been on my mind, girl, since the flood
你在我的脑中徘徊了千百年
Oh, Ophelia
噢,我的奥菲利亚
Heaven help the fool who falls in love
是上帝让我这种傻瓜坠入爱河


I, I got a little paycheck
可我一无所有
You got big plans and you gotta move (whoo!)
而你,为了你的梦想,背身离去
And I don't feel nothing at all
我想,也许一切已成定局
And you can't feel nothing small
卑微的我,支撑不了高贵的梦想


Honey, I love you
亲爱的,我爱你
That's all she wrote
她是这么写的


Oh, Ophelia
噢,我的奥菲利亚
You've been on my mind, girl, like a drug
你萦绕于我脑海中,似毒瘾缠身
Oh, Ophelia
噢,我的奥菲利亚
Heaven help the fool who falls in love
是上帝让我这种傻瓜坠入爱河
Oh, Ophelia
噢,我的奥菲利亚
You've been on my mind, girl, since the flood
你在我的脑中徘徊了千百年
Oh, Ophelia
噢,我的奥菲利亚
Heaven help the fool who falls in love
是上帝让我这种傻瓜坠入爱河
Oh, Ophelia
噢,我的奥菲利亚
You've been on my mind, girl, like a drug
你萦绕于我脑海中,似毒瘾缠身
Oh, Ophelia
噢,我的奥菲利亚
Heaven help the fool who falls in love
是上帝让我这种傻瓜坠入爱河


查看全文
 
评论
 
 
热度(26)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER