欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Dead Sea - The Lumineers

《Dead Sea》

I stood alone upon the platform in vain
我独自站在空荡的站台
The Puerto Ricans they were playing their salsa in the rain
波多黎哥人在雨中演奏着萨尔萨舞曲
With open doors and manual locks
敞开的门上挂着手工锁
In fast food parking lots
在快餐店的停车场

I headed west, I was a man on the move
我向西前进,我是行进中的人

New York, it lied to me, I needed the truth
纽约,曾对我说谎,我要真相
Oh, I need somebody, i needed someone I could trust
哦,我需要一些人,一些值得我相信的人
And I don't gamble, but if did I would bet on us
我不打赌,但如果非要,我会对我俩下注

Like the Dead Sea
就像死海
You told me I was like the Dead Sea
你曾说我就像死海一样
You'll never sink when you are with me
只要和我在一起,你就不会沉没
Oh, Lord, like the Dead Sea
哦,天呐,就像死海

Whoa~, I'm like the Dead Sea
喔哦~,我就像死海
The finest words you ever said to me
这是你曾说过最动听的话
Honey can't you see
亲爱的你还不明白吗
I was born to be, be your Dead Sea
我生来就是要成为你的死海

You told me you were good at running away
你告诉我你曾擅长逃跑
Domestic life, it never suited you like a suitcase
就像旅行箱一样,家庭生活从来都不适合你
You left with just the clothes on your back
你走了,只带着挂在你背上的衣服
You took the rest when you took a nap
当你打个盹的时候,他们却睡着了

Yes, there are times we live for somebody else
是的,有时,我们是为别人活着的
Your father died and you decided to live it for yourself,you felt
你父亲死了,你觉得要为自己活着,你觉得
you just felt it was time
你觉得正是时候
And I'm glad, cause you with cats, that's just not right
我很高兴,因为你和猫在一起,虽然那不太好

Like the Dead Sea
就像死海
You told me I was like the Dead Sea
你说我就像死海
You'll never sink when you are with me
只要和我在一起,你就不会沉没
Oh, Lord, I'm your Dead Sea
哦,天呐,我是你的死海

Whoa~, I'm like the Dead Sea
喔哦~,我就像死海
The nicest words you ever said to me
这是你曾对我说过最棒的话
Honey can't you see
亲爱的你还不明白吗
I was born to be, be your dead sea
我生来就是要成为你的死海

I been down, I been defeated
我很沮丧,我被打败
You're the message I will heed it
你是我会注意的唯一消息
Would you stay with me
你会和我在一起吗
Would you stay the night~~~~
今晚你会留下吧
Oohh~
呼呜呜呜呜~

Dead Sea
死海
Told me I was like the Dead Sea
你说我就像死海
Never sink when you are with me
只要和我在一起,你就不会沉没
Oh, Lord, I'm your Dead Sea
哦,天呐,我是你的死海

Whoa~, I'm like the Dead Sea
喔哦~,我就像死海
The nicest words you ever said to me
这是你曾对我说过最棒的话
Honey can't you see
亲爱的你还不明白吗
I was born to be, be your Dead Sea
我生来就是要成为你的死海


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER