欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Wake (Studio) - Hillsong Young And Free

《Wake》

At break of day
破晓时分
in hope we rise
我们满怀希望醒来
we speak your name
我们喊出你的名字
we lift our eyes
睁开眼睛
tune our hearts
让我们的心
to your beat
跟随你的节奏

where we walk
无论我们去哪里
there you'll be
你都在
with fire in our eyes
我们眼里闪烁着火苗
our lives, a light
我们的生命是一束光
your love untamed
你的爱无法驯服
it's blazing out
熊熊燃烧
the streets will glow
街道发光
forever bright
永远明亮
your glory is breaking through the night
你的荣耀划过那夜空
you will never fade away
你永远不会消逝

your love is here to stay
你的爱永存
by my side
在我身边
in my life
在我生命里
shining through me everyday
每天闪耀

you will never fade away
你永远不会消逝
your love is here to stay
你的爱永存
by my side
在我身边
in my life
在我生命里
shining through me everyday
每天闪耀

you wake within me, wake within me
你在我内心苏醒,在我内心苏醒
you're in my heart forever
你永远在我心中
you wake within me, wake within me
你在我内心苏醒,在我内心苏醒
you're in my heart forever
你永远在我心中

with fire in our eyes
我们眼里闪烁着火苗
our lives a light
我们的生命是一束光
your love untamed
你的爱无法驯服
it's blazing out
熊熊燃烧
streets will glow
街道发光
forever bright
永远明亮
your glory is breaking through the night
你的荣耀划过那夜空
you will never fade away
你永远不会消逝
your love is here to stay
你的爱永存
by my side
在我身边
in my life
在我生命里
shining through me everyday
每天闪耀

you will never fade away
你永远不会消逝
your love is here to stay
你的爱永存
by my side
在我身边
in my life
在我生命里
shining through me everyday
每天闪耀

you wake within me
你在我内心苏醒
wake within me
在我内心苏醒
you're in my heart forever
你永远在我心中
you wake within me
你在我内心苏醒
wake within me
在我内心苏醒
you're in my heart forever
你永远在我心中

forever, forever, forever
永远,永远,永远
in your love
沉浸在你的爱里
forever, forever, forever
永远,永远,永远
in your love
沉浸在你的爱里
forever, forever, forever
永远,永远,永远
in your love
沉浸在你的爱里
forever, forever, forever
永远,永远,永远
we know that
我们都知道
you will never fade away
你永远不会消逝
your love is here to stay
你的爱永存
by my side
在我身边
in my life
在我生命里
shining through me everyday
每天闪耀
you will never fade away
你永远不会消逝
your love is here to stay
你的爱永存
by my side
在我身边
in my life
在我生命里
shining through me everyday
每天闪耀

you wake within me
你在我内心苏醒
wake within me
在我内心苏醒
you're in my heart forever
你永远在我心中
you wake within me
你在我内心苏醒
wake within me
在我内心苏醒
you're in my heart forever
你永远在我心中


查看全文
 
评论
 
 
热度(4)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER