欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Ohio - Austin Hartley-Leonard

《Ohio》

I can see the street lights pass me by
我可以看着街灯疾闪而过
Out into the darkness from the light
一路远去飞向黑暗
And you grew up a dancer, yes I grew up as your friend
一路长大,你当着你的舞者,而我当着你的挚友
If I get to Ohio, hope I see you dance again
如果我去了俄亥俄,希望能再看到你的舞步

I can see the street lights pass me by
我可以看着街灯疾闪而过

Two more hours and I won’t need these lights
再过两小时,我就不再需要这些灯了
And I could hear you singin’ through your window way back when
然后我就可以像以前那样隔着窗台听你唱歌
If I get to Ohio, hope I hear you sing again
如果我去了俄亥俄,希望能再听到你的歌声

But hey hey summer rose, did you wither long ago
嘿,你这朵夏日小玫瑰是不是早已枯萎
And did you shed your petals like my teeth upon this road
你的花瓣是不是像我的牙齿这般一路掉落了
Or are you walkin barefoot down your stairs
你是否赤脚走下楼梯
Spinnin records, red rose in your hair
唱片在放着歌,而你头发上插着红玫瑰
And do you smile gently while the rest just make amends?
其他人都在赔礼道歉时,你是不是莞尔一笑
If I get to Ohio, hope I see you smile again
如果我去了俄亥俄,希望能再看到你的笑容

But hey hey summer rose, did you wither long ago
嘿,你这朵夏日小玫瑰是不是早已枯萎
And did you shed your petals like my teeth upon this road
你的花瓣是不是像我的牙齿这般一路掉落了
Where I can see the sun burn through the clouds
我可以透过云朵看那艳阳赤焰
And I can feel this heater burning out
我可以感受那暖气的施散
And I can think of everywhere that I have never been
我可以想象每一个我从未到及的地方
If I get to Ohio hope I never leave again
如果我去了俄亥俄,我希望我不会再离开
Yes if I get to Ohio, I hope I never leave again
如果我去了俄亥俄,我希望我不会再离开


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER