欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
What Happened To The Radio - The Ditty Bops

《What Happened To The Radio》

What happened to the radio
收音机怎么了呀
It wasn't so long ago that I was singing along
不久前我还跟着收音机放出的曲子唱歌呢
Listen for a while to songs that would make me smile
听一段歌曲 欢乐我一段时光

What happened to the radio ( radio )
收音机怎么了呀
It had so much to say but now the damn thing won't play
它本想播放许多有趣的故事 可却该死的坏了

I can't tell if it's broke or if it's just blowing smoke
我无法辨认出它是真坏了还是骗我的
So now I'm leading the world down a yellow brick road
如今啊 我引领全世界走向光辉大道
We didn't pave it
这条道路不是我们修建的
It isn't made out of glitter or gold
也不是用闪闪发亮的金子修造的
The emperor isn't wearing no clothes
皇帝不是没有穿衣服的
Well I don't get this station
好吧 我也没有高贵的身份
My interest is fading I want something new
我三分钟热度 我追求新鲜
You can change the dial but it's all the same
你可以换换频道 不过都一样播放不了

What happened to the radio( radio )
收音机怎么了呀
It used to play songs to you and me it belonged
过去用来为你我播放歌曲
Now with so much white noise
如今却发出连连噪音
It's just a toy for the boys
它不过是男孩子们的玩具而已
So now I'm leading the world down a yellow brick road
如今啊 我引领全世界走向光辉大道
We didn't pave it
这条道路不是我们修建的
It isn't made out of glitter or gold
也不是用闪闪发亮的金子修造的
The emperor isn't wearing no clothes
皇帝不是没有穿衣服的
Well I don't get this station
好吧 我也没有高贵的身份
My interest is fading
我三分钟热度
I don't get this station
我也没有高贵的身份
My interest is fading
我三分钟热度
I don't get this station
我也没有高贵的身份
My interest is fading
我三分钟热度
I don't get this station
我也没有高贵的身份
My interest is fading...
我三分钟热度


查看全文
 
评论
 
 
热度(24)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER