欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Wish You Well - Katie Herzig

《Wish You Well》

I, I want to wish you well
我希望你能过的好
I didn’t watch you go
我不想你离开
Cause I suppose I don’t know how
因为我以为我们不会就这样收场
I, I will remember you
我...我会记住你的
Not the way you left but how you lived
但记住的不会是你远去的背影

And what you knew
而是你生活的点滴和你熟悉的种种

I, I want to feel your hands
我...我想要抚摸你的双手
I want to feel your fire burning
我想要去经受
Right from where I stand
从我脚底燃起的火焰

I’ll find my way
我会找到我的方向
cos you showed me I'll find my way
因为你曾告诉过我如何启航
cos you showed me I'll find my way
因为你曾告诉过我如何启航

I, I want to know it’s you
我。。我想要知道这就是你
When I hear your voice inside my head
想要听到飘荡在我脑海里的你的声音
Inside my room
萦绕在我的空房
I, want to touch the sky
我。。我想要靠近天空
I want to see the stars twinkle
我想要去看夜星闪烁
Like they were your eyes
就好象你的眼睛一样

I’ll find my way
我会找到我的方向
You showed me
你指给我的方向
I’ll find my way
我会找到我的方向
Cause you showed me how
因为你曾告诉过我如何启航


I, I want to smell your scent
我。。。我想要你身上的香气
I want to breathe the air I did before
我想要呼吸这空气
Before you left
寻找你存在的痕迹
I, I want to wish you well
我希望你能过的好
The only reason my heart beats
这是我活着的唯一理由
Is cause you showed it how
全是因为你
I’ll find my way
我会找到我的方向
You show me
你指给我的方向
I’ll find my way
我会找到我的方向
You show me
你指给我的方向
I’ll find my way
我会找到我的方向
Cause you showed me how
因为你曾告诉过我如何启航
You show me how
你曾告诉过我如何启航
You showed me how
你曾告诉过我如何启航


查看全文
 
评论
 
 
热度(2)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER