欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Carcrashes [Album Version] - Standfast

《Carcrashes》

Carcrashes,TV shows
车祸现场,电视表演
A drunkard on the side of the road
街边的醉汉
People running running
人们在狂奔,狂奔
Fantasy or reality
是梦幻还是现实
Analysis and theories
是分析还是理论
What does matter really
到底什么才重要

Tell me what to believe
告诉我该相信什么
Won't you bring me order
你会告诉我么
Tell me what to achieve
告诉我要实现什么
Baby so I can move forward
宝贝,这样我就能继续向前
Tell me what to be
告诉我到底要如何
Car crashes tv shows
车祸现场,电视表演
A drunkard on the side of the road
街边的醉汉
People runnin run
人们在狂奔,狂奔
Credit cards in place of distress
信用卡代替贫困
Go live your life on the Internet
活在网络世界里
That's what this is
这就是现实
Conspiracies and mysteries
阴谋与神秘
Science fiction make believe
科幻小说的虚构
My kind's misery
人类的悲哀
Tell me what to believe
告诉我该相信什么
Won't you bring me order
你会告诉我么
Tell me what to achieve
告诉我要实现什么
Baby so I can move forward
宝贝,这样我就能继续向前
Tell me what to be
告诉我到底要如何
Car crashes tv shows
车祸现场,电视表演
A drunkard on the side of the road
街边的醉汉
People runnin run
人们四处狂奔
The sun goes up while I go down
当我坠落时太阳升了起来
My values all turned inside out
我的价值观被整个颠覆
But I shall seek and I will find
但我会继续寻找并将它找到
A sun behind those misty clouds
在乌云后面的太阳
We weren't meant to give up
我们绝不会放弃
Tell me what to believe
告诉我该相信什么
Won't you bring me order
你会告诉我么
Tell me what to achieve
告诉我要实现什么
Baby so I can move forward
宝贝,这样我就能继续向前
Tell me what to be
告诉我到底要如何
Car crashes tv shows
车祸现场,电视表演
A drunkard on the side of the road
街边的醉汉
People runnin run
人们在狂奔,狂奔
Tell me what to believe
告诉我该相信什么
Won't you bring me order
你会告诉我么
Tell me what to achieve
告诉我要实现什么
Baby so I can move forward
宝贝,这样我就能继续向前
Tell me what to be
告诉我到底要如何
Car crashes tv shows
车祸现场,电视表演
A drunkard on the side of the road
街边的醉汉
People runnin run
人们四处狂奔
Car crashes tv shows
车祸现场,电视表演
A drunkard on the side of the road
街边的醉汉
All these car crashes in my head
这些车祸在我的脑海里
All these car crashes
所有的车祸
All these car crashes
所有的车祸
Tell me what to believe tell me what to believe
告诉我要实现什么
Won't you bring me order
你会告诉我么
Tell me what to achieve
告诉我要实现什么
Baby so I can move forward
baby,这样我就能继续向前
Tell me what to be
告诉我到底要如何
Car crashes tv shows
车祸现场,电视表演
A drunkard on the side of the road
街边的醉汉
People runnin run
人们四处狂奔
Tell me what to believe
告诉我该相信什么
Won't you bring me order
你会告诉我吗
Tell me what to achieve
告诉我要实现什么
Baby so I can move forward
宝贝,这样我就能继续前行
Tell me what to be
告诉我到底要如何
Car crashes tv shows
车祸现场,电视表演
A drunkard on the side of the road
街边的醉汉
People runnin run
人们四处狂奔


查看全文
 
评论
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER