欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Save Me - Aimee Allen

《Save Me》

I had a bad day, don't talk to me
我过得很糟,不要理我
I'm gonna ride this out
我会好起来的
My little girl heart breaks apart
你的尖酸刻薄
from your big mouth
让我的少女心碎了一地
And I'm sick of my sickness
我早已厌倦我的病态
Don't touch me, you'll get this
不要碰我,否则你也会被传染

I'm useless, lazy
我一无是处,懒惰
Perverted and you hate me
自甘堕落,并且你讨厌我

But you can't save me
但你却无法拯救我
You can't change me
你无法改变我
I'm waiting for my wake up call
我一直等待被唤醒
And everything, everything's my fault
这一切的一切都是我的错



Went to the doctor, and I asked her
我去看医生,请求她
To make this stop
治愈这一切
Got medication, a new addiction
拿了药,药是另一种毒瘾
Thanks a lot
多谢了
I had a relapse, I'm bad at rehab
我重新上瘾,我无法自拔
Ruins everything
我搞砸了一切
So point your finger at the singer
对正在唱歌的人竖起中指吧
She's in the pharmacy
她是一个药罐子
You can't save me
你无法拯救我
You can't change me
你无法改变我
I'm waiting for my wake up call
我一直期待被唤醒
And everything is my fault
这一切都是我的错

You can't save me
你无法拯救我
You can't blame me
你不能责怪我
Well, I'm waiting here to take the fall
好吧,我正等待惩罚降临
Singing everything, everything's my fault
唱着一切的一切都是我的错
Oh,oh oh oh oh,It's all my fault
哦,哦,哦,哦,都是我错
Oh oh oh oh oh
哦,哦,哦,哦


And I'm a death treat, haven't slept yet
我是个索命鬼,至今无法入睡
Baby, why the wake up call?
宝贝,为何需要被唤醒
I'm a bad girl, tell the whole world.
我是坏女孩,去告诉全世界吧
Everything's my fault
一切都是我的错
Oh oh oh oh oh
哦,哦,哦,哦,
Yeah, write it, write it
耶~记下吧,记下吧
Oh oh oh oh oh
哦,哦,哦,哦
Everything's my fault
全都是我的错
Oh,oh oh oh oh,It's all my fault
哦,哦,哦,哦,都是我的错

I went to Heaven but couldn't get in
我走到天堂门口却无法进入
For what I have done
只因我的所作所为
I said, 'Please take me', they said 'You're crazy'
我说;”请接收我吧“,他们说:”你疯了“
You had too much fun
你经历过这么多的趣事

But you can't save me
但你却无法拯救我
You can't change me
你无法改变我
I'm waiting for my wake up call
我一直期待被唤醒
And everything's my fault
这一切都是我的错

You can't save me
你无法拯救我
You can't blame me
你不能责怪我
I'm waiting here to take the falls
我正等待惩罚降临
And everything,yes, everything's my fault
一切,是的,一切是我的错
It's all my
全都
It's all my
全都
It's all my fault
全都是我的错
It's all my fault
全都是我的错
Everything's my fault
一切都是我的错


查看全文
 
评论
 
 
热度(9)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER