欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Shape of You - Conor Maynard、The Vamps

《Shape of You》

No, I don't want no scrub
不不我不喜欢你这样的女孩
A scrub is a girl that can't get no love from me
像你这样的人怎么可能得到真爱
Sitting in the passenger side
就算坐在闺蜜的副驾
Of her best friend's ride
再怎么和我打招呼
Trying to holler at me
我也不想理会
Baby girl you stay on my mind
亲爱的你映在我的脑海里

Fulfill my fantasy
实现了我所有的幻想
Tell me how you feel
告诉我你现在的感受吧
I think about you all the time
我无时不刻地在想着你
I see it in my dreams
我的梦中也只有你

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight
亲爱的我不需要为了一夜欢愉而一掷千金
(I love cheap thrills!)
(我更爱这种廉价的幸福)
Baby I don't need dollar bills to have fun tonight
亲爱的我不需要为了一朝享乐而挥霍钱财
(I love cheap thrills!)
(我更爱这种易得的快乐)
So rockabye baby, rockabye
快睡吧宝贝
I'm gonna rock you
让我来哄你入睡
Rockabye baby, don't you cry
亲爱的不要哭泣
No

Well woman the way the time cold I wanna be keepin' you warm
就像寒冷时我会给你温暖
I got the right temperature to shelter you from the storm
天气多坏我都会给你最宜人的气温

So please have mercy on me
(Mercy)请对我施舍一点慈悲
Take it easy on my heart
别再刺伤我千疮百孔的心
Like controlla, controlla
就像被你操控
'Cause all we need it somebody to lean on
我们都需要一个可以依靠的人
Girl you're my angel, you're my darling angel
亲爱的你就是我的天使啊
She caught me on the counter (It wasn't me!)
我们在那柜台被她当场捉奸了(那不是我)
Saw me banging on the sofa
她亲眼看见我们在沙发上的缠绵
'Cause I've been up all night, no sleep
我彻夜未眠
'Cause I feel like I'm always dreaming
感觉却仿佛身处梦境
Who do you love?
你到底爱谁
And are you sure?
想好了再说
'Cause you make me feel like
你让我发现
I've been locked out of heaven
从前的生活仿佛一场噩梦

If I lay here
如果我就这么躺下
If I just lay here
就在这儿躺下了
Would you lie with me
你是否愿意伴我长眠
And just forget the world?
忘却一切世俗
So wake me up, before you go-go
离开之前请记得叫醒我
Don't leave me hanging on like a yo-yo
别留我一个人心神不宁
Jealousy, turning saints into the sea
也许圣人能帮我脱离这嫉妒的苦海
But it's just the price I pay
但这就是我付出的代价
Destiny is calling me
命运非我等凡人可改变

I'm in love with the shape of you
我深陷于以你名状的爱
We push and pull like a magnet do
像磁铁般欲拒还迎
Although my heart is falling too
我的心也无法抑制地为你倾倒
I'm in love with your body
可你的身体更让我沉迷不已
And last night you were in my room
只因昨晚你在我的房间留宿
And now my bedsheets smell like you
直到现在这里还充满你的气息
Every day discovering something brand new
每一天都会给我新的惊喜
I'm in love with the shape of you
让我不由自主日益沉迷


查看全文
 
评论
 
 
热度(3)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER