欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Starlight - Zella Day

《Starlight》

When the sun comes up
太阳刚从地平线上升起
And you after go back home again
你便再次隐于宇宙浩瀚
Rest your head on your pillow
把你的头埋进枕头里安睡
And dream about the night we've spent
做一场梦 梦回你我共度的奇妙夜
We found one's bethel got on them sorrow
我们发现 心中的圣地也会陷于悲怆
Chasing something I won't be tomorrow
以梦为马 追寻那些明日我也无望成为的人

Starlight
满布夜空的星光
You're in the right
你总是指引正确的方向
Running away with you
与你一起逃离这喧嚣尘世
And sometimes I go back in my mind
有时我会漫游在记忆深处
To where it was all brand new woo~
去到未填满你我回忆的角落
On these cool cold streets
漫步在那些凄清寂静的街道
No one opens up their eyes
无人睁开双眼 望向你我
On the old little planet
在这老旧小地方
It's only you and me tonight
闲人也唯你我两人罢了
Swaying goal get our feet touch the water
飘忽不定的意愿 让你我也涉足到那些浅滩
Scared things don't went just sons and daughters
心里却有一丝忧虑 前路不会一帆风顺
Starlight
满布夜空的星光
You're in the right
你总是指引正确的方向
Running away with you
与你一起逃离这喧嚣尘世
And sometimes I go back in my mind
有时我会漫游在记忆深处
To where it was all brand new
去到未填满你我回忆的角落
Bill beans reach down to my fingers
Bill beans 触碰到我的指尖
Rack my arms around you
将我的手臂搭在你的肩上 环绕着你
And someday I'll try to remember how to get back to
也许有一天 我会记起 我的征途是星辰大海
Starlight
满布夜空的星光
Starlight
满布夜空的星光
You're in the right
你总是指引正确的方向
Running away with you
与你一起逃离这喧嚣尘世
And sometimes I go back in my mind
有时我会漫游在记忆深处
To where it was all brand new
去到未填满你我回忆的角落
Starlight
满布夜空的星光
Starlight starlight starlight
星光璀璨 照亮夜晚 消退黑暗
When the sun comes up
当太阳从地平线上升起
And you after go back home again
你便再次隐于宇宙浩瀚


查看全文
 
评论
 
 
热度(3)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER