欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
I Love You - Stewart Mac

听听这个,《爱很简单》的英文版。

There was once a broken man
曾经有个心碎的男人
Who walked a lonely road
孤独得走在路上
And Gave up all his dreams
放弃所有梦想
I was once this broken man
我曾经就是这样一个心碎的男人
Stared into the sun
站在阳光下
and Just refuse to see
却只是拒绝正视它

I was
我曾经
lost amongst the clouds that would'nt fade
迷失在无法消散的云雾中
I was looking for an answer
我不断的寻找答案
I was searching but I didn’t take the time
寻找着却错过了时机
I was down and out and feeling so afraid
一度的失落潦倒并且感到害怕
I love you
我爱你
the Way that you turn me round
你让我转变的方式
And chase away my blues
让我远离心中的忧伤
I love you
我爱你
the way that you change my world
你改变了我的世界
when I’m with you
当我和你在一起的时候
Love may come and love may go
爱也许会来临会离去
but now its here to stay
但此刻它正在这里逗留
Forever and a day
和你相伴的一天 将定格成永恒
And when I See you smile
当我看到你的微笑
I fall into your eyes
我陷入你双眸的温柔
to Never fade away
永远不要消逝
I need you hear to make the dark clouds drift away
我需要你为我驱散乌云
And to make the mornings bright again
让清晨再次沐浴在明媚的阳光中
I’m right here for you theres nothing more to say
我在这儿等你 不需要任何的言语
i'm just happy you are mine you've stayed
我很欣喜你是属于我的
I love you
我爱你
the Way that you turn me round
你改变我的方式
And chase away my blues
让我远离心中的忧伤
I love you
我爱你
the way that you change my world
你改变了我的世界
when I’m with you
当我和你在一起的时候
It doesn’t matter where we're from and where we are going
不管我们相隔多么遥远 我们将去向何方
as long as your with me all the way
只要一路有你陪伴
And the nights are long and lonely and
夜晚不再孤单
I’m waking up
现在就醒来
to find a brighter day
去寻找更美好的未来
I love you
我爱你
the Way that you turn me round
你改变我的方式
And chase away my blues
让我远离心中的忧伤
I love you
我爱你
the way that you change my world
你改变了我的世界
when I’m with you
当我和你在一起的时候



查看全文
 
评论
 
 
热度(19)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER