欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Come Home - Amatorski

Jazz风格,歌词:

Oh my love
噢我的爱人
We pray each day
我们每天祈祷
May you come home
希望你们回家
And be okay
一切顺利
For now we'll wait
现在我们在等待
For you
等你们

For you
等你们
To come home
等你们回家
I'll send a pack of cigarettes and some chocolates
我会送一包卷烟和一些巧克力
I hope you get
希望你感受到
Full love for you
我对你满满的爱
Oh my love
噢我的爱人
I hope real soon to be at home
我真希望马上到家
And get close to you
靠近你身旁
For now, we'll wait
现在我们将等待
For some news
一些消息
For some news
一些消息
To go home
一些关于回家的消息
My mind is always on your side
我的心一直陪伴在你身边
I see you all the time
我的目光永远落在你身上
With love, for you
给你满满的爱


查看全文
 
评论
 
 
热度(2)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER