欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Broken Brights - Angus Stone

Is that the old man walking in the dark
是那个老人在黑暗中漫步吗
Is that the old man walking in the dark
是那个老人在黑暗中漫步吗
Is that the old man walking in the dark
是那个老人在黑暗中漫步吗
Is that the old man walking in the dark
是那个老人在黑暗中漫步吗

Take me home where them broken brights
带我回家 破碎的璀璨照耀着我

Are shinning down, make me feel alright
让我感觉好多了
When we were young
当我们青春年少时

When we were young
当我们青春年少时

When we were young
当我们青春年少时

When we were young
当我们青春年少时

Is that the old man walking in the dark
是那个老人在黑暗中漫步吗
Is that the old man walking in the dark
是那个老人在黑暗中漫步吗

Shake them bones let me lost tonight
摇晃身骨 让我迷失在今夜
We'll grow young make me feel alright
我们会重返年轻 这让我感觉好多了
When we were young
当我们青春年少时

When we were young
当我们青春年少时
When we were young
当我们青春年少时

When we were young
当我们青春年少时

Is that the old man walking in the dark
是那个老人在黑暗中漫步吗
Is that the old man walking in the dark
是那个老人在黑暗中漫步吗
Is that the old man
是那个老人吗


查看全文
 
评论
 
 
热度(4)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER