欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
I Tell Myself - Peter Bradley Adams

静静地打动人心

Always the same place out on a limb
总是同一个地方
Always the same mistake
总是同样的错误
When we try be friends
总在试着做个朋友时
My heart’s open wide tonight
我心今夜轻敞
And she’s knocking again
她的步履轻盈
But I’ll tell myself don’t let her in
但理智告诉我这样不行

How long can this rain cloud hang over my head
这片乌云竟要盘绕到何时
I carry these thoughts around
我带着这些思绪游荡
and the things that she said
她说的那些话语回荡
I’m staring to break down
我心慢慢决堤
And I want her to know…
只想让她知道...
But I’ll tell myself just let her go
我只想告诉自己让她离去
We’ll make this the last time
听这最后一曲
Then never again
今后永别
There’s no need to ask why
不要问为什么
So easy to pretend
真心之音已无踪
My heart’s open wide tonight
我心今夜轻敞
And she’s knocking again
她的步履轻盈
So I tell myself just let her in
我只得让她走进
I can't help myself
我不能自己
Let her get in
让她进来
Just one last time
最后一次
Let her get in...
让她进来


查看全文
 
评论
 
 
热度(8)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER