欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Hysteria - Muse

华丽妖艳

《Hysteria》

It's bugging me' grating me
纠缠着我,碾压着我
And twisting me around
将我肆意扭转
Yeah I'm endlessly caving in
我的意识无休止地崩陷
And turning inside out
彻底颠覆
'Cause I want it now
因为我现在就要
I want it now
现在就要

Give me your heart and your soul
交出你的内心和灵魂
And I'm breaking out
我就快爆发
I'm breaking out
我就要爆发
last chance to lose control
失控前的最后一根救命稻草
Its holding me' morphing me
紧抓着我,扭曲着我
And forcing me to strive
逼迫着我挣脱
To be endlessly cold within
无尽的折磨,内心寒意逼人
And dreaming i'm alive
幻想着我还一息尚存
'Cause i want it now
因为想现在就要
I want it now
现在就要
Give me your heart and your soul
交出你的内心和灵魂
I'm not breaking down
我并不会因此毁灭
I'm breaking out
我只是将要爆发
last chance to lose control
失控前的最后一根救命稻草
And I want you now
我现在就要你
I want you now
现在就要你
I'll feel my heart implode
我的心脏狂跳爆炸
I'm breaking out
我就要爆发
Escaping now
趁现在逃离
Feeling my faith erode
感受我的信仰侵蚀


查看全文
 
评论
 
 
热度(4)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER