欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Suddenly I See - KT Tunstall

《Suddenly I See》

Her face is a map of the world
她的脸就是一副世界地图
Is a map of the world
是世界地图吗?

You can see she's a beautiful girl
你看,她是一个漂亮的女孩
She's a beautiful girl
多么漂亮的女孩

And everything around her
所有围绕着她的一切
is a silver pool of light
都焕发出银色的光芒

The people who surround her
所有围绕着她的人们
feel the benefit of it
都感到多么的美好

It makes you calm
它让你感到平静

She holds you captivated in her palm
她迷惑着你,就像把你握在掌心
Suddenly I see
突然明白

This is what I wanna be
这才是我真正想要的

Suddenly I see
突然明白

Why the hell it means so much to me
为什么苦境总让我尝尽?

I feel like walking the world
我想要环游世界
Like walking the world
要环游世界

You can hear she's a beautiful girl
你会发现她是一个美丽的女孩
She's a beautiful girl
她是一个美丽的女孩

She fills up every corner like
她布满所有角落

she's born in black and white
就像她出生在白昼

Makes you feel warmer
她让你感到温暖
when you're trying to remember
当你试图回忆起

What you heard
你所听见的

She likes to leave you hanging on a wire
她就要离开你了

Suddenly I see
突然明白

This is what I wanna be
这才是我真正想要的

Suddenly I see
突然明白
Why the hell it means so much to me
为什么苦境总让我尝尽?

This is what I wanna be
这才是我真正想要的
Suddenly I see
突然明白

Why the hell it means so much to me
为什么苦境总让我尝尽?

And she's taller than most
她比任何东西都高尚
And she's looking at me
她正端详着我

I can see her eyes
我能发现她就像在认真地
looking from a page in a magazine
看着杂志里的某一页

Oh she makes me feel like
她让我感觉
I could be a tower
我就像要成为一座城堡
A big strong tower
一座很威严、强大的城堡,耶~

She got the power to be
她释放她的能量
The power to give
给予的能量
The power to see
观察的能量
She got the power to be
她释放她的能量
The power to give
给予的能量
The power to see
观察的能量

She got the power to be
她释放她的能量
The power to give
给予的能量
The power to see
观察的能量

Suddenly I see
突然明白

This is what I wanna be
这才是我真正想要的
Suddenly I see
突然明白

Why the hell it means so much to me
为什么苦境总让我尝尽?

Suddenly I see
突然明白
This is what I wanna be
这才是我真正想要的
Suddenly I see
突然明白
Why the hell it means so much to me
为什么苦境总让我尝尽?

Suddenly I see
突然明白

Suddenly I see
突然明白
Why the hell it means so much to me
为什么苦境总让我尝尽?
Suddenly I see
突然明白

Why the hell it means so much to me
为什么苦境总让我尝尽?


查看全文
 
评论
 
 
热度(43)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER