欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
The Thrill Is Gone - B.B. King

《The Thrill Is Gone》

The thrill is gone'
激情已逝
The thrill is gone away
激情已经逝去
The thrill is gone' baby
宝贝昨日激情已不复
The thrill is gone away
激情已经逝去
You know you've done me wrong' baby
宝贝你知道你对不起我
And you'll be sorry someday
我想某天也许你会愧疚

The thrill is gone
激情已逝
It's gone away from me
昨日已从我身边消去
The thrill is gone' baby
宝贝昨日激情已不复
The thrill has gone away from me
昨日的激情已从我身边消去
Although I'm still livin'
尽管我还无法走出
But it's a long way out here
但这是一个漫长的过程


The thrill is gone
激情已逝
It's gone away for good
结束是我们最好的结局
Oh' The thrill is gone' baby
噢~宝贝昨日激情已不复
It's gone away for good
结束是我们最好的结局
Some day I know I'll be open armed' baby
我知道某天我会再次把你拥入怀里
Just like I know a man should
就像一个男人那样
You know I'm free free now baby'
宝贝现在的我是自由的自由的
I'm free from your spell
从你的魔咒中解脱
Well I'm free free free now
我是自由自由自由的
I'm free from your spell
从你的魔咒中解脱
And now that it's all over'
而现在一切都结束了
All I can do is wish you well
祝福是我们最后的话语


查看全文
 
评论
 
 
热度(3)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER