欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Santa Monica Dream - Angus & Julia Stone

《Santa Monica Dream》

Goodbye to my Santa Monica dream
再见了,我的圣莫妮卡之梦
Fifteen kids in the backyard drinking wine
十五个孩子在后院喝酒
You tell me stories of the sea
你告诉我大海的故事
And the ones you left behind
还有你留下的脚印
Goodbye to the roses on your street
告别了街道上的玫瑰
Goodbye to the paintings on the wall
告别了墙上的画

Goodbye to the children we'll never meet
告别了陌生的孩子
And the ones we left behind
还有我们留下的美好回忆
And the ones we left behind
还有我们留下的美好回忆
I'm somewhere, you're somewhere
我在何处,而你又在何处
I'm nowhere, you're nowhere
我无处,你无处
You're somewhere, you're somewhere
你在何处,你可以在何处
I could go there but I don't
我想去那儿,但我不能
Rob's in the kitchen making pizza Rob
在厨房制作披萨
Somewhere down in Battery Park
在炮台公园的某处
I'm singing songs about the future
我在唱一首未来之歌
Wondering where you are
想知道你在哪里
I could call you on the telephone
我可以打你电话
But do I really want to know?
但我真的想知道吗
You're making love now to the lady down the road
你正在那条街和某人调情
No, I don't, I don't want to know
不,我不想知道
I'm somewhere, you're somewhere
我在何处,而你又在何处
I'm nowhere, you're nowhere
我无处,你无处
You're somewhere, you're somewhere
你在何处,你能在何处
I could go there but I don't
我想去那里,但我不愿
Goodbye to my Santa Monica dream
再见了,我的圣莫妮卡之梦
Fifteen kids in the backyard drinking wine
十五个孩子在后院喝酒
You tell me stories of the sea
你告诉我大海的故事
And the ones you left behind
还有你留下的脚印
And the ones we left behind
还有我们留下的美好回忆


查看全文
 
评论
 
 
热度(4)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER