欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Dear Agony - Breaking Benjamin

《Dear Agony》

I have nothing left to give
我已一无所有,再无以付出,
I have found the perfect end
我已找到这完美的结局,

You were made to make it hurt
你生而使我痛苦,
Disappear into the dirt
再渐渐消失在烟尘中,
Carry me to heaven's arms
带我去天堂吧,

Light the way and let me go
为我指明前路,放手让我离开,
Take the time to take my breath
再一点点夺走我的呼吸,
I will end where I began
我将在这一切的伊始之处终结,
And I will find the enemy whithin
我会找出我的心敌,
Because I can feel it crawl beneath my skin
我能感觉到它在我体内缓缓爬行着,
Dear Agony
亲爱的阿贡妮,

Just let go of me
放手吧,让我走吧,

Suffer slowly
一点点被痛苦折磨,

Is this the way it's got to be?
难道我们非得如此吗?

Dear Agony
亲爱的阿贡妮,

Suddenly' the lights go out
刹那间灯光熄灭,

Let forever drag me down
让永恒湮没我吧,

I will fight for one last breath
我会为最后一口呼吸而战斗,
I will fight until the end
我会战斗直到最后一刻,

And I will find the enemy within
我会找出我的心敌,

Because I can feel it crawl beneath my skin
我能感觉到它在我体内缓缓爬行,

Dear Agony
亲爱的阿贡妮,

Just let go of me
放手吧,让我走吧,

Suffer slowly
慢慢忍受着痛苦,

Is this the way it's got to be?
难道非得如此吗?

Don't bury me
不要埋葬我,

Faceless enemy
面目模糊的敌人,
I'm so sorry
我很抱歉,

Is this the way it's gotta be?
还是说一切注定如此?

Dear Agony
亲爱的阿贡妮,

Leave me alone
别管我了,
God let me go
主啊,让我走吧,
I'm blue and cold
我已被悲伤和冷漠占据,

Black sky will burn
夜空即将燃起业火,

Love pull me down
爱使我堕落,

Hate lift me up
恨又使我重新振作,

Just turn around
你就转身离开吧,

There's nothing left
我已经一无所有了,

Somewhere far beyond this world
在某个远离人世的地方,

I feel nothing anymore
我再不会有任何感情,

Dear Agony
亲爱的阿贡妮,

Just let go of me
放手吧,让我走吧,

Suffer slowly
一点点被痛苦折磨,

Is this the way it's got to be?
难道非得如此吗?
Don't bury me
不要埋葬我,
Faceless enemy
面目模糊的敌人,
I'm so sorry
我很抱歉,
Is this the way it's gotta be?
还是说一切注定如此?

Dear Agony
亲爱的阿贡妮,

I feel nothing anymore
我再没有任何感情了。


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER