欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Silhouettes - Smile Empty Soul

《Silhouettes》

Silhouettes above the cradle hold me down
影子在摇篮里将我抱紧
They won't let me go the wrong way
他们不会让我迷失方向
My mother taught me all the fables, told me how
母亲讲给我的寓言故事 告诉我
In the end all the sinners have ta pay
所有罪人最后都付出了代价
But...
但是…
I don't wanna live like my mother
我不想活得像我的母亲

I don't wanna let fear rule my life
我不想让恐惧统治我的生活
And I don't wanna live like my father
我不想活得像我的父亲
I don't wanna give up before I die
在我死之前 我还不想放弃

He worked so hard his bones are breaking
他工作得很辛苦 骨头都碎了
He wore them down but long ago he lost the feeling
他垮掉了 但早在很久之前他便失去了知觉
His good intentions leave me shaking, show me how
他的好意让我颤抖 我该如何是好
I don't ever want to end up like he did
我不希望结局像他那样
And...
而且...
I don't wanna live like my mother
我不想活得像我的母亲
I don't wanna let fear rule my life
我不想让恐惧统治我的生活
And I don't wanna live like my father
我不想活得像我的父亲
I don't wanna give up before I die
在我死之前 我还不想放弃

When I have kids
当我有了孩子
I won't put any chains on their wrists, I won't
我不会再添加给他们任何负担 我不会
I'll tell them this
我会告诉他们
There's nothing in this world that you can't be if you want it enough
这个世界上没有满足 有你想要的便足够

I don't wanna live like my mother
我不想活得像我的母亲
I don't wanna let fear rule my life
我不想让恐惧统治我的生活
And I don't wanna live like my father
我不想活得像我的父亲
I don't wanna give up before I die
在我死之前 我还不想放弃
I don't wanna live like my mother
我不想活得像我的母亲
I don't wanna let fear rule my life
我不想让恐惧统治我的生活
And I don't wanna live like my father
我不想活得像我的父亲
I don't wanna give up before I die
在我死之前 我还不想放弃


查看全文
 
评论
 
 
热度(7)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER