欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Thirteen Things - Elephant Parade

《Thirteen Things》

You're my art star
你是我的美学之星
You're my love star
你是我的爱情之星
You take care of me when I'm feeling sick
在我生病难过时 你将我悉心照料
You're a desert road to safe water
你是沙漠中通往清泉的道路
You're my childhood dreams all in one
你是我所有的童年梦想
You're a death train
你是一列死亡火车

You're a car wreck
你是突如其来的车祸
You're a willow tree in my garden
你是我花园中的那棵柳树
When I look at you, I see summer
当我看向你的时候 我看到了夏天
I will never leave you alone
我永远不会弃你于一旁

You're a fawn
你是稚嫩的小鹿
You're a silo
你是高高的筒仓
You're my father's hands when it's cold outside
你是寒风中父亲温暖的双手

When I just think of you
你一出现在脑海
Everything burns and disappears from my eyes
所有的风景都燃烧着从我的眼前褪去

When I just think of
正当我
You
想起你的时候
When I just think of
正当我
You
思念你的时候
When I just think of
正当我
You
想起你的时候
When I just think of
正当我
You
思念你的时候 我就知道

I will never
我不会
I won't ever
永远
I won't ever
永远都不会
Leave you
离开你


查看全文
 
评论(1)
 
 
热度(14)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER